تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3768400
شناسه : 3768400
تاریخ :
برخورد فدراسیون با بدنساز پرحاشیه در فضای مجازی! اقتصاد ایران: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با ورزشکاری که در فضای مجازی الفاظ نامناسب و خارج از عرف را به کار برده است برخورد خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام دوم تا ششم مهرماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و براساس اعلام فدراسیون ورزشکارانی از ۴۰ کشور دنیا در این مسابقات حضور خواهند داشت. ضمن این که از ایران هم ۲۰۰ ورزشکار در این دوره شرکت خواهند کرد.

به همین دلیل مسابقات انتخاب تیم ملی برگزار شد و در پایان کمیته فنی ورزشکاران را در تیم های ملی الف و ب تقسیم بندی کرد تا همه آنها شرایط حضور در مسابقات جهانی را داشته باشند.

با این حال رضا حجار یکی از قهرمانان بدنسازی که در رقابت های انتخابی عنوان اول را به خود اختصاص داده بود، با تصمیم کمیته فنی در تیم ملی ب ایران قرار گرفت اما این ورزشکار با انتشار ویدئویی در فضای مجازی برای خودش و فدراسیون دردسرساز شده است.

در شرایطی که اعلام شده است وی به دلیل به کار بردن کلمات خارج از عرف و ناشایست از تیم ملی خط خورده است، یکی از مسئولان فدراسیون در گفت و گو با خبرنگار مهر تاکید کرد وی از تیم ملی خط نخورده و با تصمیم کمیته فنی باید در تیم ملی ب حضور داشته باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: متاسفانه این ورزشکار به حاشیه سازی علاقه دارد و برای شهرت بیشتر در اینستاگرام ویدئویی خارج از عرف را منتشر کرده و به دنبال حاشیه درست کردن است. تاکید ما این است که وی همچنان عضو تیم ملی است و خط نخورده اما ظاهرا خودش به دنبال مسایل دیگر است.

وی ادامه داد: تا قبل از انتشار این ویدئو در فضای مجاری او همچنان عضو تیم ملی بود اما با این حاشیه سازی ها قطعا فدراسیون با او برخورد خواهد کرد.