تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768395
شناسه : 3768395
تاریخ :
آیت الله علم الهدی از قرارگاه اطعام هم‌محله امام رضا بازدید کرد اقتصاد ایران: مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از قرارگاه اطعام و اسکان هم‌محله امام رضا (ع) بازدید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در بازدید از قرارگاه اطعام هم‌محله امام رضا (ع) با بیان اینکه مهم است تا امام هشتم (ع) از خدمات و کارهای ما راضی باشند، اظهار کرد: برای تمام شما خدمتگزاران آرزوی توفیق و خیر از خداوند متعال دارم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: بر اساس روایت «بزنگی» که «صحیحه» است، وقتی مهمانی برای حضرت رضا (ع) می‌آمد، ایشان اصرار داشتند که خودشان پذیرایی کنند، سفره را خودشان پهن می‌کردند و طعام را خودشان می‌آوردند.

وی ادامه داد: در مشهد نیز خود حضرت رضا (ع) از زائرانشان پذیرایی می‌کنند؛ در واقع شما کار خود حضرت را انجام داده و مثل ایشان مشغول پذیرایی هستید که این سعادت بسیار بزرگی برای شما است؛ ما نیز پشت صحنه دعاگوی همه عزیزان هستیم.

علم الهدی اضافه کرد: نتیجه این زحمات و خدمات شما در دنیا و در آخرت نصیبتان می‌شود و ذخیره‌ای است تا امام هشتم (ع) آخرت شما را تأمین کنند.

حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان نیز در این بازدید اظهار کرد: ویژگی قرارگاه امسال به خصوص در بخش اطعام این است که به خانواده‌ها خدمات می‌دهد و گروه‌های بیش از ۲۵ نفر به بخش‌های دیگر اسکان شهری ارجاع داده می‌شوند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با بیان اینکه با ثبت شماره همراه و کد ملی زائران، بر دقت کار افزوده شده است، عنوان کرد: سامانه هم‌محله امام رضا (ع) به‌صورت لحظه‌ای آمار را در دسترس کاربران قرار می‌دهد، همکاران ما نیز به‌صورت جهادی و جدی پیگیر بوده‌اند تا از حداکثر ظرفیت استفاده شود و همه مساجد پای کار باشند.