تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3768390
شناسه : 3768390
تاریخ :
گلکسی M05 سامسونگ گامی دیگر به رونمایی نزدیک شد اقتصاد ایران: گوشی اقتصادی گلکسی M05 در وبسایت رسمی سامسونگ رؤیت شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ به‌زودی گوشی گلکسی M05 را معرفی می‌کند. اندکی قبل اطلاعات مهمی درباره‌ی گلکسی M05 و گلکسی F05 منتشر شده بود. گلکسی M05 برای اولین بار در صفحه‌ی پشتیبانی رسمی سامسونگ هند رو‌ٔیت شد. احتمالاً گوشی جدید سامسونگ تا چند هفته‌ی آینده رونمایی می‌شود.

در صفحه‌ی پشتیبانی رسمی سامسونگ تاکنون، مشخصات و جزئیات خاصی از گلکسی M05 منتشر نشده است و تنها شماره‌‌مدل گلکسی M05 به چشم می‌خورد. گوشی سامسونگ با شماره‌‌مدل SM-M055F/DS عرضه می‌شود.

شماره مدل گلکسی M05 در صفحه پشتیبانی سامسونگ هند
Samsung

گلکسی M05 موفق شد تأییدیه‌ی دفتر استاندارد هند (BIS) را دریافت کند و به‌زودی در بازار این کشور عرضه می‌شود. گلکسی M05 جایگزین گلکسی M04 که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود، خواهد شد. گوشی جدید سامسونگ نیز همانند نسل پیشینش در دسته‌ی گوشی های اقتصادی قرار می‌گیرد.

مقالات مرتبط
  • گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ پنل پشتی چرمی دارد
  • گوشی ارزان‌قیمت گلکسی M04 سامسونگ به One UI 6.1 آپدیت شد

ازآنجاکه هنوز اطلاعات رسمی‌ای از گوشی گلکسی M05 در دست نیست، شاید بد نباشد که مشخصات نسل قبل آن را مرور کنیم. گلکسی M04 به نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ × ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی مجهز است. این گوشی با تراشه‌ی مدیاتک Helio P35 و ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه شد و در دو نسخه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به فروش می‌رسید.

گلکسی M04 به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز است. دوربین سلفی این گوشی اقتصادی را حسگر ۵ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد. گلکسی M04 از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.