تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3768378
شناسه : 3768378
تاریخ :
واتساپ یافتن چت‌های مهم را آسان‌تر می‌کند اقتصاد ایران: واتساپ به‌زودی میزبان قابلیتی جدید خواهد شد که یافتن چت‌های مهم را ساده‌تر می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ماه گذشته، نسخه‌ی بتای واتساپ برای اندروید، ویژگی جدیدی به نام لیست‌ها (Lists) را برای توسعه‌دهندگان در دسترس قرار داد که به شما امکان می‌دهد افراد و دوستانتان را به آن‌ها اضافه کنید. اکنون این قابلیت در اختیار همه‌ی کاربران نسخه‌ی بتا قرار گرفته است.

براساس گزارش WABetaInfo، جدیدترین نسخه‌ی بتای واتساپ در اندروید به شما امکان می‌دهد از لیست‌هایی که ایجاد کرده‌اید، به‌عنوان فیلتر استفاده کنید.

قابلیت Lists در واتساپ
WABetaInfo

مثلاً می‌توانید لیستی به نام «خانواده» ایجاد کنید و همه‌ی اعضای خانواده‌ی خود را به آن اضافه کنید. سپس در صفحه‌ی ‌چت می‌توانید خانواده را به‌صورت یک فیلتر پیدا کنید. وقتی روی آن کلیک کنید، واتساپ فقط چت‌های اعضای خانواده را نشان می‌دهد؛ قابلیتی که پیدا کردن چت‌ها را برای شما آسان‌تر و در نتیجه در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

مقالات مرتبط
  • احتمالاً دکمه لایک به بخش استاتوس واتساپ اضافه می‌شود
  • واتساپ به‌زودی گفت‌وگوی صوتی را برای هوش مصنوعی متا با ۱۰ صدای مختلف اضافه خواهد کرد

از سوی دیگر کاربران می‌توانند استاتوس خود را در یک لیست خاص به‌نمایش بگذارند. تا از دید سایر افرادی که نمی‌خواهند، مخفی بماند.

در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد زمان انتشار عمومی قابلیت Lists وجود ندارد. با توجه به سابقه‌ی متا، قابلیت مورد بحث احتمالاً دو تا سه ماه آینده به واتساپ خواهد آمد.