تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768374
شناسه : 3768374
تاریخ :
احداث اولین مجتمع توانبخشی و مراقبتی سالمندان در زیدآباد سیرجان اقتصاد ایران: کرمان_ رییس بهزیستی شهرستان سیرجان از به زمین زدن کلنگ احداث اولین مجتمع توانبخشی و مراقبتی سالمندان در منطقه زیدآباد سیرجان خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسنعلی بردستانی، صبح سه شنبه گفت: این پروژه قرار است در زمینی به وسعت ۷ هزار متر مربع، اهدایی خیر سیرجانی و با همت جمعی از نیکوکاران به صورت ۵۰ واحد آپارتمانی ۴۴ متری ساخته و جهت خدمت به سالمندان به صورت واحدهای مجزا و در قالب مرکز نگهداری شبانه روزی و روزانه به بهره برداری برسد.

علیرضا اشرف زاده، مسئول دبیرخانه سالمندان استان کرمان نیز گفت: با توجه به رشد سریع جمعیت سالمندی در کشور و آمار جمعیت سالمندان بالای ۶۰ سال شهرستان بخصوص سالمندان بی سرپرست احداث و راه اندازی این مجموعه با همکاری خیرین در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این مجموعه شامل مهد سالمندان، مرکز روزانه سالمندان، مرکز مراقبت شبانه روزی سالمندان که به صورت خانه‌های کوچک ۴ تا ۵ نفره جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف در نظر گرفته شده است و کلیه خدمات توانبخشی، روانشناسی، مددکاری و.... به مقیمان این مرکز ارائه خواهد شد.