تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3768369
شناسه : 3768369
تاریخ :
اشغالگران به اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی حمله‌ور شدند اقتصاد ایران: نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاهی فلسطینی در شمال شرق قدس اشغالی حمله‌ور شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان با حملات به کرانه باختری به اردوگاهی فلسطینی در شمال شرق قدس اشغالی نیز حمله ور شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط در شمال شرق قدس اشغالی حمله ور شدند.

از سوی دیگر نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی شماری از کارگران فلسطینی را در شهرک بیت حنینا در قدس اشغالی بازداشت کردند.

این درحالی است که ساعاتی قبل، دفتر حقوقی شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی با صدور بیانیه‌ای از یورش سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی به منزل وی در قدس اشغالی خبر داده و اعلام کرده بود که صهیونیستها، خطیب مسجد الاقصی را برای انجام تحقیق و بازجویی در ساعت ۹ صبح به شعبه چهار مرکز «المسکوبیه» در قدس اشغالی احضار کرده اند.

پیشتر پلیس رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته بود تا ۶ ماه از ورود خطیب مسجد الاقصی به این مسجد و محوطه‌های آن به دلیل سخنرانی و عزاداری برای شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در ۳۱ ژوئیه در تهران ترور شد، جلوگیری شود.

در همین راستا، شاهدان عینی از یورش ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به محوطه‌های مسجد الاقصی در شهر قدس اشغالی تحت حمایت پلیس رژیم اشغالگر خبر دادند.

شاهدان عینی همچنین اعلام کردند این شهرک‌نشینان صهیونیست اقدام به گشت‌زنی‌های تحریک‌آمیز در مسجد الاقصی کرده و مراسم تلمودی در محوطه‌های آن انجام دادند.

آنها تاکید کردند که نیروهای رژیم اشغالگر اقدامات نظامی خود را در بخش قدیمی شهر قدس تشدید کرده و در ورودی‌های مسجد الاقصی مستقر شدند و نظامیان رژیم صهیونیستی مانع از ورود نمازگزاران فلسطینی به این مسجد شدند.

آمارهای منتشر شده از سوی اداره اوقاف فلسطین حاکی از این است که از ابتدای سال جاری میلادی حدود ۱۲۰ هزار شهرک‌نشین‌ صهیونیست به مسجد الاقصی یورش برده‌اند.

رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۳ به شهرک‌نشین‌ها اجازه می‌دهد به بهانه‌های مختلف به مسجد الاقصی یورش ببرند، این در حالی است که مرکز اوقاف اسلامی شهر قدس وابسته به وزارت اوقاف اردن به عنوان متولی امور این مسجد، چنین یورش‌هایی را محکوم و رد کرده است.