تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768362
شناسه : 3768362
تاریخ :
دعوت ۳ کردستانی به اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور اقتصاد ایران: سنندج-مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از دعوت ۳ کردستانی به اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

آمنه غلام‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سه نفر از جوانان ورزشکار رشته ژیمناستیک هنری اخیراً به اردوی تیم ملی ژیمناستیک جوانان کشور دعوت شده‌اند.

وی افزود: «راهین حسین‌پناهی» و «اهورا کاظمی» به عنوان ورزشکار و «سید امید شیخ‌احمدی» نیز در کسوت مربی به این اردو دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه این اردو برای کسب آمادگی و انتخاب اصلی تیم ملی برگزار می‌شود، افزود: ۱۰ ورزشکار در این اردو حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: مرحله جدید تمرینات آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

غلام‌ویسی مدت زمان برگزاری این اردو را سه روز اعلام کرد و افزود: ورزشکاران روزهای ۱۴ تا ۱۷ شهریور ماه در این اردو که در سالن ژیمناستیک شهیدان آذرپی برگزار می‌شود، شرکت دارند.

وی اذعان کرد: ورزشکاران کردستانی با دعوت فدراسیون ژیمناستیک به اردوی تیم ملی هنری رده سنی جوانان کشور فراخوانده شده‌اند.