تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768337
شناسه : 3768337
تاریخ :
بیداری اسلامی جهان را در نوردیده است اقتصاد ایران: بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز بیداری اسلامی در تمام جهان به طور عینی ملموس است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با مسئولین شهرستان درمیان اظهار کرد: بر اساس روایات بهترین مردم کسی است که بیشترین خدمت را به مردم داشته باشد که این موضوع هم انسانی و هم اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) به عنوان کامل‌ترین انسان و پیامبر خاتم بیشترین دلسوزی، محبت و عشق را به مردم داشتند.

عبادی با تأکید بر اینکه بسیاری از مشرکان پیامبر (ص) را اذیت می‌کردند ولی در عین حال پیامبر (ص) مردم را دعا می‌کرد، ادامه داد: همه این موارد باید برای ما به عنوان پیروان آن رسول اعظم (ص) در قالب الگو مد نظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه وحدت در شهرستان درمیان محصول تعهد به دین خدا است، اظهار کرد: زمینه مساعد وحدت و همدلی در شهرستان درمیان از گذشته‌های دور بوده ولی در دوران جمهوری اسلامی ایران جلوه بیشتری پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: وحدت رمزی است که اگر در بین همه کشورهای اسلامی مطرح باشد دیگر شاهد این همه ستم علیه مسلمانان نخواهیم بود.

عبادی ادامه داد: اما در شرایط فعلی ۵۰ کشور اسلامی به وضوح می‌بینند که صهیونیست‌ها علیه غزه مظلوم چه جنایت‌هایی می‌کنند ولی هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیار خوب دولت شهید رئیسی اولویت ارتباط با کشورهای اسلامی و بعد کشورهای همسایه و همسو بود، بیان کرد: نفع کشورهای معاند و دشمنان بر این است که کشورهای اسلامی متفرق باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: چه افتخاری بالاتر از اینکه همه ما مسلمانان با تکیه بر مشترکات دینی وحدت داشته باشیم تا کشورهای استعمارگر نتوانند ضربه‌ای به مسلمانان و اسلام وارد کنند.

عبادی با تأکید بر اینکه بیداری اسلامی جهان را درنوردیده است، یادآور شد: مردم جهان امروز بر حق طلبی و عدالت وحدت پیدا کرده‌اند که یک نمونه آن را در راهپیمایی اربعین حسینی می‌بینیم که از کشورهای مختلف و مذاهب متعدد در آن حضور دارند.