تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768332
شناسه : 3768332
تاریخ :
تمهیدات لازم برای خدمات به مسافران در خراسان شمالی اندیشیده شد اقتصاد ایران: بجنورد_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: تمهیدات لازم خدمات به مسافران و زائرین عبوری از خراسان شمالی اندیشیده شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رشیدی پیش از ظهر سه‌شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفرهای ایام تعطیلات مناسبت‌های مذهبی پایان ماه صفر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم توسط یازده کمیته ستاد خدمات سفر در خراسان شمالی برای میزبانی و پذیرایی از مسافران و زائران صورت گرفته است.

وی با تاکید بر نظارت عالیه در جهت جلوگیری از کم فروشی و گران فروشی و رعایت بهداشت اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت زائران و مسافران دستگاه‌های نظارتی به صورت مستمر نسبت به انجام بازدید از فروشگاه‌های اقلام ضروری، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، رستوران‌ها اقدام و جهت جلوگیری از تصادفات و واژگونی‌های احتمالی در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی مقرر شد با قید فوریت دو ایستگاه توقفگاهی برای استراحت رانندگان وسایل نقلیه در جهت خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران بر پا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: موضوع سرانه سوخت خراسان شمالی در جلسه طرح و با توجه به ضرورت افزایش سرانه سوخت مقرر شد پیگیری لازم انجام شود.

رشیدی افزود: این کمیته‌ها در بخش‌های مختلف گردشگری، ترافیک و حمل و نقل، خدمات و اسکان و سلامت و… فعالند و تمام تمهیدات لازم خدمات به مسافران اندیشیده شده است.