تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768317
شناسه : 3768317
تاریخ :
آماده سازی متمرکز تیم های ترای اتلون در اراک روند مناسبی دارد اقتصاد ایران: اراک-رییس فدراسیون ترای اتلون (سه گانه) گفت: آماده سازی متمرکز تیم های ترای اتلون در اراک روند مناسبی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم حججی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست برگزاری اردوی آماده‌سازی متمرکز تیم‌های ملی ترای اتلون نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی استان مرکزی، اظهار کرد: در اردوی آماده‌سازی متمرکز تیم‌های ملی ترای اتلون، از تمام ظرفیت‌ها برای انتخاب بهترین‌ها برای حضور در مسابقات استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: اردوی آماده‌سازی متمرکز تیم‌های ملی ترای اتلون نونهالان، نوجوانان و جوانان در شهر اراک به خوبی در حال انجام است و ۲ ورزشکار اراکی نیز در این اردوها شرکت کردند.

رئیس فدراسیون ترای اتلون جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا این رشته در هنگ هنگ برگزار می‌شود، افزود: اردوی آماده‌سازی متمرکز تیم‌های ملی ترای اتلون نونهالان، نوجوانان و جوانان در اراک با کیفیت خوبی از ۱۰ شهریورماه جاری آغاز و تا ۱۵ شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

اعزام ۲ اردوی اراکی به اردوی تیم ملی

رئیس هیأت ترای اتلون استان مرکزی نیز افزود: ترای اتلون شامل دومیدانی، دوچرخه سواری و شنا است و برای نخستین‌بار است که از اراک ورزشکارانی به اردوی تیم ملی این رشته ورزشی دعوت می‌شوند.

علی ایرانمش افزود: محمد صالح کاووسی در رده جوانان و مهدی محمدی در رده نوجوانان ۲ ورزشکار اراکی به این اردو اعزام شدند و امید است بین پنج نفر منتخب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی باقی بمانند.