تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768299
شناسه : 3768299
تاریخ :
جبهه مقاومت تربیت یافته امام و شهدا است اقتصاد ایران: همدان_معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:نیروهای جبهه مقاومت در منطقه،تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند که این امر باعث شده، جبهه مقاومت امروز حرف اول را بزند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سردار سعید فرجیان زاده در یادواره ۲۷ شهید کوی محمدیه در همدان اظهار کرد: نیروهای جبهه مقاومت در منطقه، تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند که این امر باعث شده، جبهه مقاومت امروز حرف اول را در منطقه بزند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: با بیان اینکه عزت، آزادی و استقلال امروز کشور مرهون خون شهداست افزود: استقامت و از خود گدشتگی جامعه ناشی از الگو پذیری از شهدا است.

وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به یک الگوی وصف ناشدنی مقاومت برای کشورهای منطقه تبدیل شده و دشمن نمی‌تواند با فرهنگ ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی مبارزه کندچون این الگو فرامرزی شده است.

وی از شهدا به عنوان نمونه کامل ولایت پدیری نام برد و گفت: شهدا در شرایطی که به وجودشان نیاز بود، خون پاکشان را بدون هیچ چشمداشتی فدای ارزشهای دین و انقلاب کردند.

سردار فرجیان زاده ضمن اشاره به نقش آفرینی بی بدیل ایران در کشورهای منطقه، بیان کرد: جبهه مقاومت حماس، انصار الله یمن و حزب الله لبنان از شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی گرفته‌اند به همین دلیل طعم شکست را به اسرائیل چشانده‌اند، که در نهایت به پیروزی نهایی در برابر اسرائیل و حامیانش خواهد انجامید.

وی ضمن اشاره به عملیات صادق که در پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران صورت گرفت، افزود: ایران اسلامی قطعاً در زمان و شرایط مناسب به صورت دقیق و حساب شده انتقام شهید هنیه را خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین و غنی‌ترین حرکت‌های فرهنگی است که می‌تواند تقش بسیار مؤثری در مقابله با امپراطوری رسانه ایی و عملیات روانی و دروغ پراکنی دشمنان باشد.