تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3768285
شناسه : 3768285
تاریخ :
گلکسی S24 FE احتمالاً با One UI 6.1 عرضه می‌شود اقتصاد ایران: ظاهراً سامسونگ می‌خواهد گلکسی S24 FE را با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 راهی بازار کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ، گلکسی S24 FE را با One UI 6.1 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ به لیست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده در اپلیکیشن Camera Assistant اضافه کرده است.

عرضه‌ی گلکسی S24 FE با اندروید ۱۴ مورد عجیبی نیست؛ چراکه سامسونگ معمولاً در ماه دسامبر (آذر و دی) عرضه‌ی گوشی با نسخه‌ی جدید اندروید را آغاز می‌کند و S24 FE احتمالاً پیش از آن زمان معرفی خواهد شد؛ البته ممکن است گوشی مورد بحث در تعدادی از بازارها با اندروید ۱۵ و رابط کاربری One UI 7 عرضه شود.

گلکسی S23 FE اکتبر (مهر و آبان ‍۱۴۰۲) سال گذشته با اندروید ۱۳ و One UI 5.1 عرضه شد؛ اما در اروپا و برخی مناطق دیگر جهان، عرضه‌‌اش تا دسامبر (آذر و دی ۱۴۰۲) به تأخیر افتاد و سامسونگ برای جبران تأخیر، گوشی را با اندروید ۱۴ و One UI 6.0 در آن بازارها عرضه کرد.

مقالات مرتبط
  • افشای تصاویر گلکسی S24 FE سامسونگ؛ رونمایی نزدیک است
  • گلکسی S24 FE تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا را هم گرفت
  • گلکسی S24 FE ظاهرا برای نخستین‌بار در بازار آمریکا هم با تراشه اگزینوس عرضه می‌شود

انتظار می‌رود گلکسی S24 FE نیز مانند سایر اعضای خانواده‌ی گلکسی S24، تا هفت سال آپدیت اندروید و آپدیت‌های امنیتی را دریافت کند.

از مشخصات احتمالی جدیدترین گوشی سامسونگ می‌توان به تراشه‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ (یا 2400e)، باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات و صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت اشاره کرد.