تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3768260
شناسه : 3768260
تاریخ :
پزشکیان در مشهد دوباره حرف از جراحی اقتصادی زد اقتصاد ایران: باید مردم را آگاه کنیم که چه مداخلاتی باید در عرصه اقتصادی صورت گیرد و طبیعتا نیاز به جراحی‌هایی هست که کشور از این وضعیت خارج شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایرنا: رئیس‌جمهور در جمع فعالان اقتصادی خراسان رضوی اظهار کرد: مشکلاتی که گفتید، ما بی تقصیر هستیم و وارث این اوضاع شده‌ایم، اینکه چگونه باید حل کرد نهایت با کمک شما و مشارکت مردم پیش خواهیم برد.

برادرمان مهندس شافعی گفتند که دنبال رضایت هستید اما باید به دنبال مصلحت باشید. ما هر مریضی را عمل کنیم اول رضایت می‌گیریم و بعد به اتاق عمل می‌بریم. رضایت مردم اصل است، باید با مردم صحبت کرد و اگر مردم بدانند که مصلحت در این است قطعا خواهند پذیرفت.

باید مردم را آگاه کنیم که چه مداخلاتی باید در عرصه اقتصادی صورت گیرد و طبیعتا نیاز به جراحی‌هایی هست که کشور از این وضعیت خارج شود.

قدم اول ما رضایت مردم است، وقتی خدمت درست ارایه دهیم و مردم این احساس را داشته باشند که حرفشان را می‌شنویم و دغدغه آنها را داریم، رضایت خواهند داشت.

هر مداخله‌ای انجام دهیم، حتما اول با مردم گفتگو می‌کنیم و مردم را با خود همراه خواهیم کرد بعد انجام خواهد شد، بدون همراهی مردم نمی‌توانیم و مردم با بپذیرید که همه کارهای برای آنها انجام می‌شود.

وی همچنین در توئیتی نوشت: 

پزشکیان در مشهد دوباره حرف از جراحی اقتصادی زد

پ