تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768253
شناسه : 3768253
تاریخ :
هدف از برگزاری جشنواره ملی چندرسانه‌ای در فارس توسعه گردشگری است اقتصاد ایران: شیراز- استاندار فارس با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای ای میراث فرهنگی در شیراز گفت: هدف از این رویداد رسانه ای ملی، رونق مسائل فرهنگی و توسعه گردشگری در فارس و کشور است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری که به میزبانی شیراز در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی از برگزاری این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای در سطح ملی، رونق مسائل فرهنگی و توسعه گردشگری در فارس و کشور است.

وی از با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات مستمر با حضور شورای سیاستگذاری این رویداد، ادامه داد: این جشنواره باید به صورتی برگزار شود که خاطره‌ای ماندگار در اذهان عموم و شرکت کنندگان ایجاد کند و همچنین نسبت به سایر جشنواره‌های مشابه سرآمد و برتر باشد.

ایمانیه گفت: لازمه تحقق این مُهِم وحدت رویه است پس اختلاف سلیقه‌ها که طبیعی هم هستند باید کنار گذاشته شود و با وحدت رویه و تمرکز بر نقاط قوت به سمت جایگاه برنامه‌ریزی شده حرکت کرد و جایگاه استان را بیش از پیش در حوزه گردشگری ارتقا داد.

استاندار فارس با اشاره بر اینکه برگزاری رویدادهای ملی دستاوردهای متعددی برای استان دارد، افزود: معاون هماهنگی امور گردشگری و مدیر کل میراث فرهنگی استان بناهای تاریخی که در این رویداد فرهنگی مورد استفاده و بازدید قرار می‌گیرند را مشخص و نقاط لازم برای بازسازی را اعلام تا اقدامات مورد نیاز با فوریت انجام شود.

نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت تشکیل کمیته تبلیغ و اطلاع رسانی این رویداد ملی نیز تاکید کرد و خواستار تعیین نقش همه دستگاه‌ها، رسانه‌های جمعی و گروهی در حوزه تبلیغات شهری و اقدامات اطلاع رسانی شد و خاطر نشان کرد: یقیناً این جشنواره می‌تواند گوشه‌ای از ظرفیت‌های فارس را معرفی کند.