تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3768245
شناسه : 3768245
تاریخ :
مدیرعامل کوینکس از چالش‌های توسعه کسب‌وکار در صنعت رمزارز می‌گوید اقتصاد ایران: مدیرعامل صرافی رمزارز کوینکس از داستان مدیریت شرکت، چالش‌های پیش‌رو و چشم‌اندازهایش می‌گوید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هایپو یانگ، مدیرعامل کوینکس، در مصاحبه‌ای اختصاصی با BeInCrypto، داستان کارآفرینی خود، چالش‌ها و ارزش‌هایی که چشم‌انداز و برنامه‌های توسعه‌ی آینده شرکت تحت مدیریتش را شکل می‌دهند، روایت می‌کند.

یانگ، به‌عنوان چهره‌ای باتجربه در صنعت کریپتو شناخته می‌شود. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه پلی‌تکنیک نورث وسترن است و قبل از ورود به فضای ارز دیجیتال، سِمَت‌های کلیدی در شرکت‌های Futu Securities و Tencent را در اختیار داشت.

چهره‌ی مدیرعامل کوینکس با کت‌وشلوار استاده دست‌به‌سینه از جلو
مدیرعامل کوینکس
Coinex

یانگ می‌گوید: «صنعت کریپتو قطعاً مسیر زندگی من را تغییر داده است. قبل از شروع کسب‌وکار خود، به فناوری علاقه داشتم و از غوطه‌ور شدن در کد و جزئیات فنی لذت می‌بردم. بااین‌حال، به‌عنوان مدیرعامل کوینکس، اکنون باید نه‌تنها روی فناوری بلکه روی جنبه‌های مختلفی مانند عملیات تجاری و استراتژی بازار تمرکز کنم.»

یانگ در ادامه‌ی صحبت‌هایش می‌گوید: «اکنون باید یک تیم متنوع و بااستعداد را رهبری کنم. مدیریت تیم و رهبری به بخش اصلی کار روزانه‌ی من تبدیل شده است. باید در مورد نحوه‌ی انگیزه‌دادن به اعضای تیم، تخصیص وظایف، حل تعارضات و ایجاد فرهنگ اعتماد و همکاری فکر کنم. تصمیمات حیاتی در مورد جهت‌گیری محصول، گسترش بازار و موارد دیگر نیز نیاز به شناخت دقیق بازار و مهارت تصمیم‌گیری یک رهبر دارد.»

یانگ درمورد خطرات و فرصت‌های صنعت کریپتو و چالش‌های آن می‌گوید: «در طول دهه‌ی گذشته، ما به وضوح شاهد فرصت‌های افسانه‌ای و افسانه‌های ثروت ایجادشده توسط صنعت کریپتو بوده‌ایم. در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی این صنعت، پر از داستان‌های موفقیت مردمی و ایجاد ماشین‌های پول‌سازی بود. بسیاری از مردم عادی از طریق ارزهای دیجیتال به آزادی مالی دست یافتند و ثروتمند شدند. این پدیده نه‌تنها تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران فردی را جذب کرد، بلکه توجه سرمایه‌گذاران دولتی و بخش مالی سنتی را نیز جلب کرد و توسعه‌ی کل صنعت را تسریع کرد.»

یانگ در ادامه‌ی صحبت‌هایش می‌گوید: «ما معتقدیم که از طریق نوآوری در فناوری، عملیات مطابق با مقررات و آموزش کاربر، صنعت کریپتو پتانسیل عظیم و آینده‌ای روشن دارد. با پیشرفت فناوری، بهبود تدریجی محیط نظارتی و عمیق‌تر شدن درک عمومی از ارزهای دیجیتال، بازار پایدارتر و بالغ‌تر خواهد شد. کوینکس متعهد است با ارائه‌ی یک پلتفرم معاملاتی امن و قابل اعتماد، به کاربران کمک کند تا تغییرات بازار را بهتر هدایت کنند، فرصت‌ها را به دست بیاورند و رشد بلندمدت را محقق کنند.»

یانگ از تعهد شرکتش به عرضه‌ی حرفه‌ای‌ترین محصولات و ارائه‌ی ساده‌ترین تجربه‌ی معاملاتی می‌گوید: «ما تحقیقات و تجزیه‌وتحلیل عمیقی از نیازهای کاربران انجام می‌دهیم و محتوایی ارائه می‌دهیم که این نیازها را برآورده کند، در حالی که به اصل (خوب، سریع و جامع) پایبند هستیم. ما با دقت پروژه‌های باکیفیت را انتخاب می‌کنیم و فرایند معاملات را ساده می‌کنیم تا کاربران، چه مبتدی و چه باتجربه، بتوانند به‌راحتی با پلتفرم کار کنند.»

مدیرعامل کوینکس رشد تعداد کاربران را یکی از دستاوردهای مهم شرکتش عنوان می‌کند و می‌گوید از سال ۲۰۱۷ پایگاه کاربری کوینکس به بیش از ۱۰ میلیون کاربر ثبت‌نام‌شده در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان گسترش یافته است.

یانگ ادعا می‌کند که کوینکس معمولاً اولین صرافی‌ای محسوب می‌شود که توکن‌های محبوب را لیست می‌کند و تاکنون بیش از ۱۲۰۰ دارایی را لیست کرده است.

مقالات مرتبط
  • مدیرعامل کوینکس از تأثیر ETF‌ اتریوم بر پذیرش گسترده رمزارزها و رشد صنعت کریپتو می‌گوید
  • بازار رمزارز از نگاه کوینکس: چه عواملی روی قیمت تأثیر گذاشتند؟

یانگ در مورد هدف غایی شرکتش می‌گوید: «هدف ما بسیار واضح است؛ ایجاد یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال قابل اعتماد و حرفه‌ای. اصل اولویت کاربر، هر تصمیم، نوآوری و عملی را که انجام می‌دهیم هدایت می‌کند. اگر هفت سال گذشته هدفمان ایجاد یک پایه‌ی محکم بود، اکنون با بلوغ در حوزه‌هایی مانند پایگاه کاربری، معماری جهانی، استراتژی لیست‌کردن، مدل‌های عملیاتی و پشتیبانی فنی در موقعیتی با ثبات بسیار عالی هستیم. در سال‌های آینده، معتقدم شاهد رشد قابل توجهی خواهیم بود، با پیشرفت‌های قابل توجه در CET (توکن اختصاصی کوینکس)، رتبه‌بندی بازار و درک برند. می‌توانم چند ابتکار کلیدی از جمله توسعه‌ی تکنولوژی بلاکچین و پلتفرم، همکاری با نهادهای نظارتی، گسترش اکوسیستم CoinEx و موارد استفاده CET، افزایش سرمایه‌گذاری در تبلیغات بازار و تقویت موقعیت بازار را برای آینده را ترسیم کنم.»

یانگ در مورد موانع پذیرش ارز دیجیتال در جامعه می‌گوید: «به نظر من، بزرگ‌ترین موانع برای پذیرش گسترده‌ی ارزهای دیجیتال سه مورد است: موانع پیچیده‌ی فناوری، عدم اطمینان نظارتی و آگاهی و ترس از پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال.»

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌‌ای وجود دارد و فرد باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.