تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768184
شناسه : 3768184
تاریخ :
بیش از یک هزار زائر از استان به حرم رضوی اعزام شدند اقتصاد ایران: شهرکرد_معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از اعزام یک هزار و ۳۰۰ زائر رضوی از استان به مشهد مقدس طی دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یک هزار و ۳۰۰ زائر رضوی از چهارمحال بختیاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به منظور عزاداری دهه پایانی صفر به مشهد مقدس جابجا شدند.

وی افزود: ۳۶ دستگاه اتوبوس از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران ایام پایانی صفر تا ۱۲ شهریور به مشهد مقدس، هزار و سیصد زائر را از استان جا بجا کردند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازدید فنی از اتوبوس‌های برون شهری، نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی، بازدید از نمازخانه‌های بین راهی و ایمن سازی مسیر زائران پیاده رضوی از جمله اقداماتی است که در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران رضوی انجام شده است.

مالکی عنوان کرد: ایستگاه پویش «چشم‌به‌راهیم» در استان چهارمحال و بختیاری در محور بروجن به مبارکه و همچنین دیگر استان‌ها با هدف ارتقای ایمنی در سفرهای زائرین برای استفاده کنندگان خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر جهت رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری و انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافری برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران حرم رضوی و سفری ایمن استفاده شده است.