تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768162
شناسه : 3768162
تاریخ :
افتتاح حسینیه هلال رضوی همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) در ارومیه اقتصاد ایران: ارومیه- معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از افتتاح حسینیه هلال رضوی همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) در ارومیه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام رحمان خصرلو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حسینیه هلال رضوی، همزمان با شب شهادت امام رضا علیه السلام به همراه اطعام رضوی در روز سه شنبه ۱۳ بعد از نماز مغرب و عشاء در میدان دفاع مقدس ابتدای خیابان وحدت ارومیه مجتمع فرهنگی اجتماعی هلال رضوی توسط کانون‌های خدمت رضوی استان برگزار می‌شود.

وی امام رضا (ع) را امام رئوف و ولی نعمت ایرانیان دانست و افزود: مردم استان همچون ایام محرم و اربعین حسینی باز حماسه آفرین در سوق شهادت نبی الهی، کریم اهل بیت و امام هشتم در سراسر استان مراسم عزاداری را خواهند داشت.

حجت الاسلام خضرلو قرائت زیارت از بعید در مساجد استان، تجمع عزاداران در بقاع متبرکه و امام زادگان و برگزاری مراسم عزاداری در هیئت‌های مذهبی و عزاداری خیابانی در سراسر استان را از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام آخر ماه صفر عنوان کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اعزام هیئت‌های شاخص استان جهت عزاداری و اجرای ویژه برنامه‌ها در مشهد مقدس، افزود: هماهنگی و برنامه ریزی تجمع و عزاداری آذری زبانان در مشهد مقدس و مراسم عزاداری ویژه استان با حضور نمایندگان هیئت‌های مذهبی و برگزاری مراسم عزاداری از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

حجت الاسلام خضرلو همچنین گفت: همزمان با مناسبت‌های ایام آخر ماه صفر محفل شعر و محفل انس با قرآن در مساجد، حسینیه‌ها و محله‌ها و مراسم عزاداری ویژه نوجوانان و خواهران توسط هیئت‌های بانوان و نوجوانان به همراه محافل و روضه‌های خانگی نیز برگزار می‌شود.