تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768147
شناسه : 3768147
تاریخ :
سایت زباله گلوگاه پس از ۳۰ سال ساماندهی شد اقتصاد ایران: گلوگاه - رئیس کل دادگستری مازندران از تعیین تکلیف، ساماندهی و حل معضل ۳۰ ساله سایت زباله شهرستان گلوگاه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به وصول گزارش‌های متعدد و نارضایتی‌های مردمی از وضعیت نامناسب سایت زباله شهرستان گلوگاه، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه دادستانی گلوگاه قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با صدور دستور ویژه، ضمن بازدید مقامات قضائی شهرستان از وضعیت سایت زباله و بسیج ادارات متولی از جمله شهرداری، اداره بهداشت و محیط زیست، دستورات لازم برای حل مشکل مذکور صادر و معضل ۳۰ ساله سایت زباله این شهرستان در راستای پیگیری حقوق، عامه حل و فصل شد.

پوریانی با بیان اینکه در حال حاضر سایت زباله شهرستان گلوگاه از وضعیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار شده و زباله‌ها به مکان مناسبی انتقال یافته است، خاطرنشان کرد: در اولین زمان ممکن نسبت به کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در مکان مذکور اقدام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: حفظ سلامت مردم برای دستگاه قضائی استان بسیار ارزشمند است و در راستای حفظ حقوق عامه، با هر مؤلفه ای که بهداشت و سلامت مردم را با مخاطره مواجه کند، بدون اغماض، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.