تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3768102
شناسه : 3768102
تاریخ :
خداحافظی با تیم ملی؛ پایان باشکوه سوارز اقتصاد ایران: لوئیس سوارز اعلام کرد که برای آخرین‌بار با پیراهن تیم ملی اروگوئه به میدان خواهد رفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: سوارز در چند سال اخیر ستاره بی‌چون و چرای تیم ملی کشورش بود و عملکرد بسیار درخشانی را در خط حمله این تیم به نمایش گذاشت و توانست کمک زیادی به آنها در رقابت‌های مختلف از جمله کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی کند‌.

این بازیکن در طول این مدت در ۱۴۹ بازی با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان رفت و موفق شد ۶۹ گل هم برای این تیم به ثمر برساند تا بهترین آمار را در تاریخ تیم ملی اروگوئه به نام خودش ثبت کرده باشد.

او حالا تصمیم گرفته است به دوران حضورش در ترکیب تیم ملی اروگوئه خاتمه دهد و قرار است روز جمعه برای آخرین‌بار با پیراهن این تیم در زمین حاضر شود تا از طرفداران و دیگر بازیکنان اروگوئه هم خداحافظی کرده باشد.

سوارزدر این باره گفت: "من مدت‌هاست که به این موضوع فکر می‌کنم و آن را به‌صورت کامل تحلیل کرده‌ام. باور دارم که الان زمان درستی است. می‌خواهم وقتی که برای آخرین‌بار برای تیم ملی کشورم به میدان می‌روم آرام باشم.

به اندازه سال ۲۰۰۷ که برای اولین‌بار برای تیم ملی کشورم به میدان رفتم هیجان‌زده هستم. آن بچه ۱۹ ساله حالا به بازیکنی با تجربه و مسن‌تر تبدیل شده که روزهای بسیار خوبی را با تیم ملی اروگوئه سپری کرده است و روز جمعه هم با تمام وجود برای این تیم به میدان خواهد رفت."