تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768052
شناسه : 3768052
تاریخ :
ایجاد ۱۵۱۲ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در آذربایجان شرقی اقتصاد ایران: تبریز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از ایجاد ۱۵۱۲ فرصت شغلی در سطح استان آذربایجان شرقی از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاارن با تاکید بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت اظهار داشت: ایجاد فرصت شغلی و اشتغالزایی برای مددجویان رسالت اصلی کمیته امداد است.

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۱۲۳۸ مورد تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان در سطح استان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۷۴ تن از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز توسط کاریابی صاحب شغل شده اند که در مجموع با تسهیلات اعطایی و کاریابی، تعداد ۱۵۱۲ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی در ایجاد فرصت شغلی بعد از استان تهران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان نیز در اعطای تسهیلات از رتبه دوم کشوری به اول ارتقا یافته است.

ملامهدی با تاکید بر اینکه کمیته امداد در حوزه اشتغال حرفی برای گفتن دارد، افزود: این نهاد در سال‌های اخیر همواره به عنوان دستگاه برتر استان در ایجاد اشتغال شناخته شده است.

وی در پایان گفت: کمیته امداد آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات استغالزایی در عملکرد ۵ ماهه مقام نخست کشور را دارد.