تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3768025
شناسه : 3768025
تاریخ :
انتقاد عضو شورای شهر تهران در ارائه گزارش‌های مالی شهرداری اقتصاد ایران: خزانه‌دار شورای شهر تهران ضمن انتقاد از ارائه گزارش‌های مالی شهرداری تهران به شورا گفت: چنانچه گزارش‌ها به موقع به شورا ارائه نشود، بررسی آن در صحن شورا شبیه یک جوک خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حبیب کاشانی امروز در جریان دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گزارش هزینه‌ای و درآمدی شهرداری تهران مربوط به خرداد و تیرماه سال جاری اظهار کرد: انتظار ما این است که این گزارش‌ها به موقع در اختیار شورای شهر تهران قرار بگیرد.

وی با اشاره به ارائه گزارش هزینه و درآمدی شهرداری تهران مربوط به ماه‌های خرداد و تیرماه 1403 تصریح کرد: اصلاً مناسب نیست که ما در شهریورماه این گزارش را ارائه کنیم. البته که بنده به صورت کتبی در چندین مرتبه از شهرداری تهران خواسته‌ام که این گزارش‌ها به موقع به شورای شهر تهران ارسال شود، تاخیر در ارائه گزارش‌ها اتفاق خوبی محسوب نمی‌شود.

خزانه‌دار شورای شهر تهران تصریح کرد: چنانچه گزارش‌ها به موقع در اختیار شورا قرار نگیرد، بررسی آن در صحن شورا شبیه یک جوک خواهد بود و به تبع انتظار ما این است که این گزارش‌ها به صورت منظم و مرتب و در بازه زمانی معین به شورا برسند.

وی اظهار امیدواری کرد که سایر گزارش‌های شهرداری تهران در بازه زمانی مشخص به شورا ارائه شود.

انتهای پیام/