تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3768007
شناسه : 3768007
تاریخ :
جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب در شهرستان ملارد اقتصاد ایران: ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی صبح سه شنبه از جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب در ملارد خبر داد در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری‌های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهرستان ملارد اقدام کردند.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: مأموران پلیس با هماهنگی‌های قضائی با رعایت موازین شرعی و قانونی با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

نورمحمدی در پایان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در کمپ‌ها ۹۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان ملارد جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ‌های ترک اعتیاد انتقال داده شدند خاطر نشان کرد: مأموران پلیس با ادامه این طرح‌ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری می‌باشد.