تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767942
شناسه : 3767942
تاریخ :
بیش از ۱۰۰ موکب خدمات ویژه‌ای به زائران رضوی ارائه کردند اقتصاد ایران: گرگان-معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ موکب خدمات ویژه‌ ای به زائران رضوی ارائه کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دهه پایانی صفر یادآور حماسه، مقاومت و نقش مهم جهاد تبیین در مقابله با طاغوت و جریان نفاق است.

وی افزود: این ایام یادآور ایستادگی، مبارزات مستمر نبوی، گفتمان امامت و ولایت به ویژه ساحت قدسی امام رئوف حضرت رضا (ع) و حضرت زینب (س) در مقابله با جریانات انحرافی و جنگ نرم دشمن است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برگزاری مراسم‌های چون دهه پایانی صفر بیان گر داشتن یک تشکیلات منسجم توحیدی است که حصر تبلیغی دشمن را شکسته و تهدیدها تبدیل به فرصت می‌کند.

وی یادآور شد: به فضل الهی از استان گلستان در ایام دهه پایانی ماه صفر ۲۰۰ کاروان سواره و ۳۰ کاروان پیاده به سمت مشهدالرضا اعزام شدند.

دیلمی اظهار کرد: این کاروان‌ها برای عرض ارادت به ساحت قدسی امام رضا (ع) در روز سه شنبه ۱۳ شهریور ساعت ۸:۳۰ صبح در صحن مسجد گوهرشاد مراسم بزرگ اجتماع تشکل‌های دینی و هیات‌های مذهبی را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در این ایام محافل بصیرتی، معرفتی با محوریت تبیین سلوک توحیدی، سیاسی و اجتماعی گفتمان نبوت و امامت در سیر تمدنی و نقش و اهمیت مبارزات منسجم با جبهه استکبار برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در تعالی اسلام ناب و همچنین ضرورت توجه به پیوندهای اجتماعی حول محور امام و وحدت اسلامی در گفتمان انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های این ایام است که به صورت ویژه به آن پرداخته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری مراسم باشکوه اربعین سیدالشهدا و دلدادگان حسینی شاهد پیاده روی زائران مشهد مقدس هستیم که به همین مناسبت بیش از ۱۰۰ موکب خدمات ویژه‌ای به زائران رضوی ارائه خواهند کرد.