تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767886
شناسه : 3767886
تاریخ :
گرامیداشت شهدا سبب انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان می شود اقتصاد ایران: آستارا- استاندارد گیلان گفت: گرامیداشت شهدا سبب انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی شامگاه دوشنبه در حاشیه اجلاسیه شهدای شهرستان آستارا، اظهار کرد: اجلاسیه شهدای آستارا در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان برگزار و آستارا اولین شهرستانی بود که در این خصوص گام برداشت و شاهد نمایش زیبایی از هنرمندان این شهرستان بودیم چرا که گرامیداشت شهدا زمینه ساز انتقال ایثارگری‌های شهدا به نسل جوان می‌شود.

استاندار گیلان با بیان‌اینکه با برگزاری اجلاسیه شهدا مردم آستارا رشادت‌ها، شجاعت‌ها و شهادت‌های فرزندان قهرمان خود را از نزدیک مشاهده می‌کنند، افزود: در کنار برگزاری نمایش‌های میدانی، نمایشگاه‌های بسیار زیبا و ارزنده‌ای نیز برپا شده بود که این نشان از ارزش‌های دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اجلاسیه‌های شهدا در سایر شهرستان‌های استان نیز ادامه خواهد داشت، تصریح‌کرد: با برگزاری اینگونه برنامه‌ها و اجلاسیه‌ها آثار گران‌بهای دوران دفاع مقدس و رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا به نسل امروزی و آینده انتقال داده می‌شود.

عباسی برگزاری اجلاسیه‌های شهدا و اجرای نمایش‌های میدانی را کاری فاخر و ارزشمند دانست و افزود: هنرمندان در این اجلاسیه صحنه‌ها و جلوه‌های زیبایی را به نمایش گذاشتند و کودکان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم به تماشای آنها نشستند که کار خوب و به یادماندنی بود که ان‌شاء الله استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه نمایش جلوه‌های عاشقی نمونه بارز برگزاری مردمی مراسم شهدا است، گفت: از اصحاب رسانه بابت پوشش اخبار و همچنین فرماندهی سپاه قدس گیلان، دبیر ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان، نماینده ولی فقیه در گیلان، عوامل انتظامی و امنیتی و بسیجیان در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا تقدیر و تشکر دارم.