تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3767818
شناسه : 3767818
تاریخ :
قسام: نتانیاهو برای بازگرداندن اسرا در تابوت اصرار دارد اقتصاد ایران: سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد که اصرار نتانیاهو بر آزادی اسرا از طریق فشار نظامی، به معنای بازگرداندن آن‌ها به تابوت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: تنها نتانیاهو و ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی مسئول کامل کشته شدن اسرای اسرائیلی به خاطر به شکست کشاندن عمدی توافق مبادله اسرا برای اهداف شخصی و بی‌ارزش خود هستند، علاوه بر اینکه ده‌ها اسیر دیگر را هم با بمباران‌های هوایی مستقیم کشته‌اند.

ابوعبیده ادامه داد: به طور واضح به همه می‌گوییم بعد از حادثه النصیرات، دستور العمل جدیدی برای مجاهدان مسئول محافظت از اسرای دشمن در خصوص شیوه تعامل با اسرا در صورت نزدیک شدن نیروهای ارتش اشغالگر صهیونیستی به محل نگهداری آن‌ها صادر شد.

سخنگوی گردان‌های قسام افزود: اصرار نتانیاهو بر آزادی اسرا از طریق فشار نظامی به جای امضای توافق مبادله اسرا یعنی بازگشت آنها نزد خانواده‌هایشان در تابوت و خانواده‌های آنها باید تصمیم بگیرند که آنها را کشته یا زنده تحویل بگیرند.

انتهای پیام/