تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3767799
شناسه : 3767799
تاریخ :
ماجرای قتل عام دلخراش یک خانواده در هویزه اقتصاد ایران: در پی حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک خانواده کوچ نشین سه عضو خانواده به رگبار بسته شدند که متاسفانه یک مرد و همسر ‌و فرزند آن به قتل رسیدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رکنا: در پی حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک خانواده کوچ نشین سه عضو خانواده به رگبار بسته شدند که متاسفانه یک مرد و همسر ‌و فرزند آن به قتل رسیدند.

در پی قتل عام یک خانواده 3نفره دامدار وکوچ نشین که جسدشان صبح امروز دوشنبه 12 شهریور ماه در نزدیکی روستای الهاسی از توابع بخش مرکزی شهرستان هویزه توسط مردم رویت و به پلیس گزارش داده شد.

یک منبع آگاه در خصوص این قتل عام گفت متأسفانه یک مرد یک زن و یک پسر چهارساله از اهالی روستای قیصریه علیا که برای چرای دامهایشان به روستای الهاسی بخش مرکزی مسیر شرکت کوثران رفته بودند توسط فرد یا افراد ناشناس به قتل رسیدند که اهالی محل صبح امروز موضوع را به پلیس گزار دادند وبه نظر میرسد این اتفاق شب گذشته رخ داده است.

گفتنی است علت این قتل عام خانوادگی سرقت احشام  یا موارد دیگر بوده هنوز مشخص نیست و موضوع در دست برسی است.

لازم به ذکر است دامداران شهرستان هویزه ضمن نوشتن توماری مدعی این شده اند که بارها مورد سرقت مسلحانه احشامشان توسط سارقان  قرار گرفته اند و از نبود امنیت برای دامداران گله کرده اند.