تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767796
شناسه : 3767796
تاریخ :
۳ اثر از شاعران کانون پرورش فکری استان سمنان منتشر شد اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: سه اثر از شاعران عضو این نهاد منتشر شد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مزینانی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم شب شهادت امام حسن (ع) در سمنان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: سه اثر شعر از شاعران نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در مجموعه شعر «صبح آفرینش (۲)» به چاپ رسید.

وی افزود: آثار شعر ستایش جعفری با عنوان «تو …»، اثر شعر مائده اسفندیار با عنوان «نگرانم» و اثر شعر فاطمه‌زهرا جباری با عنوان «آواز» در کتاب مجموعه شعر «صبح آفرینش (۲)» که دربردارنده آثار برگزیده سومین مهرواره شعر آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور است، به چاپ رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با این مجموعه شعر برای گروه سنی نوجوان (به‌علاوه ۱۵ سال) به چاپ رسیده و در دسترس نوجوانان استان سمنان نیز قرار دارد ابراز کرد: مجموعه شعر «صبح آفرینش (۲)» بر اساس داوری و انتخاب نهایی آثار ارسالی از سراسر کشور توسط داوران مهرواره، مریم اسلامی، حسین دهلوی و حسن تولایی انتخاب شده و به چاپ رسیده است.

مزینانی با بیان اینکه این کتاب با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار دارد گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان یکی از مراکز فعال و پویا در این حوزه محسوب می‌شود که همواره در طول سال، برنامه‌های مختلفی را در زمینه‌های نویسندگی، داستان‌خوانی، شعرخوانی و شعرسرایی و نقد ادبی برگزار می‌کند.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان دارای دو انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان نیز بوده که برنامه‌های آن به‌صورت منسجم در طول سال برگزار می‌شود.