تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767790
شناسه : 3767790
تاریخ :
حوادث ترافیکی در خمین ۹ مصدوم و یک کشته برجا گذاشت اقتصاد ایران: خمین - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: حوادث ترافیکی امروز این شهر، ۹ مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم سلیمانی با اشاره به حوادث رانندگی در شهرستان خمین اظهار کرد: در حادثه نخست پس از گزارش ساعت ۱۱:۵۲ دقیقه امروز (دوشنبه) با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبنی بر انحراف و برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با پایه پل دانشگاه آزاد (کمربندی جاده الیگودرز) تیم‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین در سریع‌ترین زمان ممکن از ایستگاه مرکزی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: اقدامات لازم جهت برقراری امنیت و ایمنی محل و نجات سرنشینان خودرو انجام شد.

سلیمانی بیان کرد: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت و انتقال مصدومان حادثه با همکاری عوامل پلیس و اورژانس به مراکز درمانی شهرستان انجام شد.

پنج مصدوم در برخورد پراید و پژو ۲۰۶ اول جاده قورچی باشی

وی اظهار کرد: در حادثه دوم امروز با توجه به گزارش ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبنی بر انحراف و برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ واقع در ابتدای جاده قورچی باشی مقابل بوجاری‌ها تیم‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین در سریع‌ترین زمان ممکن از ایستگاه مرکزی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سلیمانی گفت: اقدامات لازم برای برقراری امنیت و ایمنی محل و نجات سرنشینان خودروها انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین افزود: این حادثه پنج نفر مصدوم داشت و انتقال مصدومان حادثه با همکاری عوامل پلیس و اورژانس به مراکز درمانی شهرستان انجام شد.

یک مصدوم در واژگونی پژو ۲۰۶ در محور خمین به اراک

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: در حادثه سوم، باتوجه به گزارش ساعت ۱۸:۳۹ دقیقه امروز (دوشنبه) باسامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبنی بر انحراف و واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ واقع در جاده اراک مقابل پتروشیمی تیم‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین در سریع‌ترین زمان ممکن از ایستگاه مرکزی به محل وقوع حادثه اعزام و اقدامات لازم جهت برقراری امنیت و ایمنی محل و نجات سرنشینان خودرو صورت پذیرفت.

وی گفت: این حادثه یک نفر مصدوم برجای گذاشت و انتقال مصدوم حادثه با همکاری عوامل محترم پلیس و اورژانس به مراکز درمانی شهرستان خمین انجام شد.