تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767777
شناسه : 3767777
تاریخ :
فرد هنجارشکن در فضای مجازی در دشتستان دستگیر شد اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری فردی هنجار شکن در فضای مجازی شبکه اجتماعی اینستا گرام با نام مستعار «شهرام عقاب» در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیراً فردی با هویت معلوم معروف به شهرام عقاب اهل و ساکن یکی از بخش‌های تابعه این شهرستان که، در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام با بدن برهنه و خالکوبی شده و ظاهری خشن و با در دست داشتن چاقو و قمه اقدام به قدرت نمایی می‌کرد و فعالیت‌های وی باعث رعب و وحشت اجتماعی و بازتاب نامطلوب بر احساس امنیت شهروندان می‌شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع مراتب پیگیری و شناسایی متهم در دستور کار مأمورین انتظامی و اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ محمودیان بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی دشتستان سرانجام با استفاده از ظرفیت‌های عظیم اجتماعی و بکار گیری و بهره برداری از امکانات پلیس هوشمند و حضور میدانی، فرد هنجارشکن را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پایان با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، اظهار داشت: جرایمی از قبیل شرارت، عربده کشی، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سرد و گرم، تخریب اموال عمومی و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی از مهمترین عناوین مجرمانه است و افرادی که قصد برهم زدن آرامش عمومی مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.