تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767754
شناسه : 3767754
تاریخ :
موفقیت هنرمند خوزستانی در سوگواره منطقه ای چلچراغ لرستان اقتصاد ایران: اهواز - دومین جشنواره منطقه‌ای فرهنگی و هنری چلچراغ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با موفقیت هنرمند خوزستانی به کار خود پایان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در آئین اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای چلچراغ به میزبانی شهرستان خرم آباد، از هنرمندان برگزیده استان‌های کردستان، ایلام، همدان، خوزستان و لرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی توسط مدیران و مسئولین استان لرستان تقدیر شد.

در این میان «مصطفی بوعذار» هنرمند تئاتر خوزستان با کسب رتبه اول بخش تئاتر صحنه‌ای در دومین سوگواره منطقه‌ای چلچراغ لوح تقدیر خود را از امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه در استان لرستان دریافت کرد.

مصطفی بوعذار نویسنده و کارگردان هنرهای نمایشی و منتقد فرهنگی و هنری است که تا کنون رتبه‌های برتر از جشنواره‌های ملی و بین المللی را به خود اختصاص داده است.

در مراسم اختتامیه دومین سوگواره چلچراغ میهمانان ویژه و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های همدان، کرمانشاه و مسئولان نظامی و انتظامی حضور داشتند و نمایشگاه کتاب و نمایشگاه هنرهای تجسمی نیز افتتاح شد.

همچنین پوستر سومین سوگواره ملی چلچراغ با حضور هنرمندان پیشکسوت رونمایی شد.