تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767735
شناسه : 3767735
تاریخ :
برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) در ۹۵ نقطه از نهاوند اقتصاد ایران: همدان_رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت:هیئت‌های مذهبی در دهه آخر صفر فعال و این هیئت‌ها با برگزاری برنامه‌های سوگواری، برپایی آئین‌های عزاداری همزمان با این ایام در حال عزاداری هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجه الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برنامه‌های مختلفی در شهرستان نهاوند با همکاری نهادها و گروه‌های مختلف مردمی و گروه‌های جهادی برگزار و این مراسم‌ها همزمان با شهادت امام رضا (ع) نیز برگزار می‌شود.

گروسی با بیان اینکه مراسم ۲۸ صفر از مسجد جوانان تا مصلی امام خمینی ره با حضور عزاداران وهیات های مذهبی برگزار شد افزود: همچنین ۱۰ گروه تبلیغی نیز از استان قم برای برنامه‌های تبلیغی و جهاد تبیین در این ایام در سطح شهرستان نهاوند فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه قرائت زیارت پیامبر اکرم (ص) با حضور سوگواران نبوی در مصلی امام خمینی ره نهاوند برگزار شد تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی در دهه آخر صفر فعال و این هیئت‌ها با برگزاری برنامه‌های عزاداری، سوگواری، برپایی آئین‌های عزاداری همزمان با این ایام در حال عزاداری هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه هدف از این برنامه‌ها تبیین سیره نبوی، مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن، تشویق نسل جوان است گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی غرفه‌های مشاوره در حین دسته روی با محوریت جمعیت وفرزند اوری، هیأت‌های عزاداری، روضه‌های خانگی، پویش‌های مختلف در فضای مجازی، گفتمان‌های دینی در مساجد و محافل قرآنی را از جمله برنامه‌های متناسب در این ایام عنوان کرد.