تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3767717
شناسه : 3767717
تاریخ :
شروع برنامه متفاوت «عمارت» شبکه سه از اول ربیع‌الأول اقتصاد ایران: برنامه «عمارت» با فضای متفاوت و میهمانانِ خاص با گردانندگی شعبده‌باز «عصرجدید» از اول ماه ربیع‌الأاول به شبکه سه سیما می‌آید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روزی است تیزر و ویدئویی از یک برنامه تلویزیونی توجه بسیاری را جلب کرده خصوصاً تصاویری که از ملیکا زارعی (خاله شادونه) و لیلا اوتادی در یک استودیو و همچنین حضور وحید شمسایی و پژمان بازغی به رسانه‌ها آمد. 

سپس نوبت به سعید فتحی روشن همان شعبده‌بازِ «عصر جدید» رسید که در فضای رسانه خودش را به عنوان گرداننده و یا میزبانِ این برنامه معرفی کرد. او همچنین از شکل و فرم این برنامه گفت که هیچ‌گاه در تلویزیون نبوده و براساس شعبده و بازی‌های ذهنی پیش می‌رود. 

برنامه «عمارت» در قالب یک دورهمی شبانه در یک فضای مهیج، جذاب با حضور تماشاچیان و میهمانانی از جمله پژمان بازغی، وحید شمسایی ملیکا زارعی و لیلا اوتادی برای ایام ربیع‌الاول و نیمه دوم شهریورماه تهیه شده است. براساس اعلام شبکه سه قرار است این برنامه در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای و به تهیه‌کنندگی امیر جوادزاده اول ربیع‌الاول حوالی ساعت 22:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

براساس توضیحاتی که سعید فتحی روشن به عنوان میزبان برنامه داده بود چهار میهمان برنامه قرار است در همه قسمت‌ها ثابت باشند.

انتهای پیام/