تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3767694
شناسه : 3767694
تاریخ :
شکست نزدیک گلبال ایران برابر اوکراین/ شانس مدال از دست رفت اقتصاد ایران: تیم ملی گلبال ایران با شکست برابر اوکراین شانس حضور در نیمه نهایی و کسب مدال در پارالمپیک هفدهم را از دست داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در ادامه رقابتهای گلبال بازیهای پارالمپیک پاریس 2024 و از مرحله یک‌چهارم نهایی در سالن ساوث آرنا پاریس تیم ملی گلبال ایران به مصاف اوکراین رفت. تیم ایران در وقت نخست بازی با نتیجه 3 بر یک از حریف عقب افتاد.

در نیمه دوم ایران با درخشش سرافراز و 2 گلی که او به ثمر رساند، کامبک کرد و به بازی بازگشت اما در ثانیه های پایانی و یک دقیقه آخر اوکراین گلهای چهارم و پنجم و ششم را زد تا در نهایت در یک بازی نفسگیر اوکراین با نتیجه 6 بر 3 برنده این بازی باشد.

تیم گلبال ایران پیش از این در مرحله گروهی ابتدا فرانسه میزبان را شکست داد، با برزیل قهرمان دوره قبل به تساوی رسید و در بازی پایانی مغلوب امریکا شد تا با ۴ امتیاز به عنوان تیم سوم گروه A راهی مرحله حذفی شود.

بدین ترتیب با این شکست ایران شانس حضور در مرحله نیمه نهایی و مدال را از دست داد و برای رتبه پنجم تا هشتم کار خود را ادامه خواهد داد.