تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3767692
شناسه : 3767692
تاریخ :
پس از حمله موشکی حزب‌الله برق «عین یعقوب» قطع شد اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در پی حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین «عین یعقوب» برق این شهرک قطع شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قطعی برق در شهرک صهیونیست‌نشین «عین یعقوب» پس از حمله موشکی ساعتی پیشِ حزب‌الله لبنان به این منطقه اشغالی خبر می‌دهند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که در این حمله موشکی بیش از ۳۰ موشک به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات همزمان خود به ۲ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۵۵ بعد از ظهر روز دوشنبه دوم سپتامبر ۲۰۲۴ موضع زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۵۵ بعد از ظهر روز دوشنبه دوم سپتامبر ۲۰۲۴ موضع الرمثا واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.