تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767587
شناسه : 3767587
تاریخ :
اعزام ۸۰ خادم جوان هلال احمر استان مرکزی به مشهد مقدس اقتصاد ایران: اراک - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اعزام ۸۰ خادم جوان جمعیت هلال احمر این استان برای خدمتگزاری به زائران امام رضا (ع) خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» با هدف ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و ویلچررانی برای زائران سالمند و ناتوان علی‌بن موسی الرضا (ع) هدفگذاری شده است.

وی بیان کرد: برنامه خدمت جمعیت جوانان هلال‌احمر استان مرکزی در مشهد آغاز و پس از گروه‌بندی، هرکدام از خادمان جوان داوطلبانه به خدمت‌رسانی و کمک به زائران سالخورده، خسته و یا ناتوان می‌پردازند که اقدامی تحسین برانگیز و بشردوستانه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مرکزی تصریح کرد: این رویداد فرهنگی مذهبی با هدف تبیین فرهنگ، سیره و سبک زندگی امام رضا (ع)، آشنایی با رفتار، منش و رسالت آن حضرت، تقویت روحیه مذهبی در بین جوانان و ایجاد انگیزه در تبلیغ شعائر و آموزه‌های دینی و بشردوستانه با تکیه بر فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

وی از اعزام ۸۰ خادم جوان هلال احمر مرکزی به مشهد مقدس، گفت: جوانان هلال‌احمر در قالب این کاروان فرهنگی و مذهبی تا ۱۵ شهریورماه در مشهد مقدس به زائران امام رضا (ع) ارائه خدمت رسانی می‌کنند.