تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3767570
شناسه : 3767570
تاریخ :
شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به کرانه باختری اقتصاد ایران: وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدا و زخمی‌های کرانه باختری در نتیجه حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه را اعلام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در خصوص شمار شهدا و زخمی‌های کرانه باختری از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و همچنین از آغاز حمله اخیر صهیونیست‌ها به این منطقه بیانیه‌ای را صادر کرد.

وزارت بهداشت فلسطین بیان کرد که از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری در چهارشنبه گذشته تاکنون ۲۹ فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده‌اند و ۱۲۱ نفر نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده‌اند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین از مجموع این ۲۹ شهید، ۱۸ شهید از ساکنان جنین، ۴ شهید از ساکنان طوباس، ۴ شهید از ساکنان طولکرم و ۳ شهید از ساکنان الخلیل بوده‌اند. همچنین در میان شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به کرانه باختری نام ۵ کودک و ۲ فرد سالمند به چشم می‌خورد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، ۶۸۱ فلسطینی ساکن کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند و نزدیک به ۵۷۰۰ نفر دیگر از ساکنان این منطقه نیز زخمی شده‌اند.