تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767568
شناسه : 3767568
تاریخ :
کتاب «روابط عمومی اثربخش» رونمایی شد اقتصاد ایران: بوشهر- کتاب «روابط عمومی اثر بخش» نوشته عباس قلی پور با حضور مردم و مسئولان در بوشهر رونمایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از کتاب «روابط عمومی اثر بخش» ظهر دوشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ استان، مدیرکل امور کتابخانه ها و عباس قلی پور نویسنده اثر در حضور جمعی از نویسندگان، شاعران و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

عباس قلی پور نویسنده کتاب روابط عمومی اثر بخش گفت: روابط عمومی هنر مردم داری و زیر ساز توسعه مردم بنیاد سازمان است، روابط عمومی یک تفکر و ایدئولوژی جمعی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تک تک اعضای سازمان عنصر و ارکان روابط عمومی هستند گفت: روابط عمومی یک تفکر جمعی است و تمام خدمات و زحمات سازمان به روابط عمومی ارتباط دارد و این روابط عمومی است که دیپلماسی عمومی و همزیستی اجتماعی یک سازمان را تضمین می‌کند.

پژوهشگر، هنرمند و نویسنده بوشهری با اشاره به اینکه سه عنوان کتاب دیگر در حوزه روابط عمومی به رشته تحریر در خواهد آورد، از همه افرادی که در تهیه این اثر و همچنین در برپایی این آئین همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.