تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767561
شناسه : 3767561
تاریخ :
تعداد دانش‌آموزان استان بوشهر افزایش می‌یابد اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال ۱۰ هزار دانش‌آموز به دانش‌آموزان استان اضافه شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی ظهر دوشنبه در نشست با مدیران مدارس شهرستان کنگان با تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام اظهار کرد: به منظور آماده‌سازی مدارس استان بوشهر برای اول مهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی سخت‌افزار آموزش و پرورش را از دغدغه‌های مهم مدیران مدارس دانست و اضافه کرد: شاهد همراهی خوبی از سوی شورای راهبردی پتروشیمی برای خرید تجهیزات مدارس شهرستان‌های جنوبی استان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بازگشایی و پروژه مهر امن برای استان را یک ضرورت و اولویت دانست و اضافه کرد: رفع دغدغه‌های فکری و ذهنی فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان با جدیت دنبال می‌شود.

لزوم توجه به محتوا و برنامه‌ها

وی خواستار توجه به محتوا و برنامه‌ها برای افزایش اشتیاق دانش‌آموزان به تحصیل شد و تاکید کرد: مدیران مدارس به‌عنوان هیئت اندیشه‌ورز آموزش و پرورش شهرستان کنگان برای بازگشایی امن سال تحصیلی، راهکارهای عملیاتی داشته باشید.

موحدی خاطرنشان کرد: شعار سال تحصیلی جدید، برای ایران برای مدرسه خواهد بود و همه باید برای مدرسه‌ای قوی تلاش کنیم که این یک گفتمان ملّی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تقدیر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش افزود: امسال ۱۰ هزار دانش‌آموز به دانش‌آموزان استان اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۷۰۰ بازنشسته فرهنگی در استان خواهیم داشت افزود: تعداد کل دانش‌آموزان استان ۲۶۵ هزار نفر است.

۹۰ درصد ابلاغ‌های معلمان انجام شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز در آغاز نشست با گزارشی از وضعیت پروژه مهر شهرستان گفت: بیش‌از ۹۷ درصد کلاس‌بندی‌ها و بیش‌از ۹۰ درصد ابلاغ‌های معلمان انجام شده است.

احمد بحرینی‌پور تاکید کرد: ما روز یکشنبه اول مهرماه همزمان با سراسر کشور آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی را دارا هستیم.