تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767529
شناسه : 3767529
تاریخ :
بلوار «نینیزک به بنداروز» در آستانه پیاده‌روی بزرگ ولایت روشن شد اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان از تکمیل روشنایی بلوار «نینیزک به بنداروز» در آستانه برگزاری پیاده روی بزرگ ولایت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سامان قلی پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسیر منتهی به امامزاده ابراهیم مسیر زیارتی- تفرجگاهی دشتستانی‌ها است و هرساله در روز شهادت امام رضا (ع) میزبان پیاده روی بیعت با ولایت است.

وی افزود: پیرو قول‌های داده شده در سال گذشته مبنی بر تکمیل پروژه روشنایی طولی محور بنداروز به نینیزک تا قبل از برگزاری مراسم پیاده روی ولایت، خوشبختانه پروژه ۴.۵ کیلومتری این مسیر به طورکامل تکمیل شد که نقش چشمگیری در ایمنی محور خواهد داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی شبکه‌های روشنایی قدیمی این مسیر هم انجام شده و در حال حاضر مشکلی در این مورد وجود ندارد.

وی اظهار داشت: طی ۱۰ روز گذشته تسطیح و رگلاژ محور بنداروز تا روستای نینیزک و همچنین محل استقرار موکب‌های پیاده روی ولایت به طور کامل خاکریزی و آماده سازی شده، همچنین با انسداد مسیرهای فرعی طی روز سه شنبه، زمینه آمادگی برگزاری ایمن پیاده روی ولایت فراهم خواهد شد.

قلی‌پور بیان کرد: چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام، پیاده روی بزرگ ولایت از شهر برازجان تا امام‌زاده ابراهیم (روستای نینیزک) برگزار خواهد شد.