تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767520
شناسه : 3767520
تاریخ :
نباید افراد دارای تنش‌های سیاسی برای استانداری قزوین منصوب شوند اقتصاد ایران: قزوین- نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نخواهیم داد افرادی که فقط وجه سیاسی قوی دارند و به دنبال تنش‌های سیاسی هستند برای استانداری قزوین انتخاب شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عباس بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به رد برخی شایعات مطرح شده در یکی از رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: صحبت‌های بیان شده مبنی بر تلاش اعلایی استاندار فعلی قزوین برای ماندن در پست استانداری و مذاکره با نمایندگان استان کذب بوده و اصلاً چنین صحبتی از سوی ایشان یا اطرافیان ایشان انجام نشده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخصه‌های انتخاب استاندار آینده قزوین عنوان کرد: همه امروز در استان به دنبال کمک به دولت هستیم اما اجازه نخواهیم داد افرادی که وجه سیاسی قوی دارند و به دنبال تنش‌های سیاسی هستند برای استان انتخاب شوند.

وی تأکید کرد: به دنبال این هستیم که گزینه‌های میدانی، عملیاتی و افراد دلسوز و جهادی برای استان انتخاب شوند.

بیگدلی بیان کرد: کسی که استاندار می‌شود نباید به استانداری قزوین به‌عنوان یک تسهیلگر برای آینده خود نگاه کند و یا استان را محلی برای مانور خود در انتصابات بداند.

دولت باید با نظر نمایندگان به گزینه جامع‌الاطراف برای استانداری برسد

وی اضافه کرد: شعار دولت وفاق ملی است و انتظار داریم همچنان که مجلس برادری خود را با رأی اعتماد به کابینه اثبات کرد دولت نیز این ارتباط خوب را ادامه دهد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفاق ملی باید در استان هم حاکم شود، تصریح کرد: مجموعه حاکمیت در استان جریان انقلابی است و نباید این فضا به‌طور کامل کنار گذاشته شود.

وی در پایان تأکید کرد: دولت باید با نظر نمایندگان به یک گزینه جامع‌الاطراف برای استانداری برسد.