تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3767477
شناسه : 3767477
تاریخ :
ادامه روند تجهیز ورزشگاه شهدای قدس برای میزبانی لیگ نخبگان اقتصاد ایران: دبیر کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر با حضور در ورزشگاه شهدای شهر قدس از ادامه روند تجهیز و آماده‌سازی این ورزشگاه برای میزبانی سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا بازدید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از دیدارهای پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا در حال آماده‌سازی و تجهیز است. بر همین اساس امروز (دوشنبه) داوود رفعتی دبیر کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر با حضور در این ورزشگاه از روند آماده‌سازی آن بازدید کرد.

 

گفتنی است جایگاه‌های خبرنگاران و میهمانان ویژه ورزشگاه شهدای شهر قدس مجهز به پرده جهت جلوگیری از گرما و نور و همچنین تجهیزات سرمایشی شد. همچنین قرار است با اضافه شدن به تعداد پروژکتورها نور ورزشگاه هم تنظیم شود. روند آماده‌سازی ورزشگاه شهدای شهر قدس در روزهای آینده هم با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد تا این ورزشگاه برای میزبانی سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا آماده شود.

تیم فوتبال استقلال، روز 26 شهریور ماه در همین ورزشگاه میزبان الغرافه قطر خواهد بود و پرسپولیس هم دو هفته بعد از این تاریخ (دوشنبه 9 مهر) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

لیگ نخبگان آسیا , تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال پرسپولیس ,

انتهای پیام/