تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767451
شناسه : 3767451
تاریخ :
واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان اقتصاد ایران: تهران- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری سوخت و مشتقات بنزین در بزرگراه آزادگان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از واژگونی دستگاه تانکر حمل سوخت در بزرگراه آزادگان خبر داد و اظهار کرد: این حادثه ساعت ۰۱:۴۲ بامداد امروز در شرق به غرب بزرگراه آزادگان و بعد از بلوار خلیج رخ داده است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه فوماتیک خودروی حامل کف شیمیایی و تانکر آب به محل اعزام شدند گفت: پس از حضور عوامل مشاهده شد که دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری واژگون شده حامل نوعی از مشتقات بنزین بوده که از خود بنزین قابلیت شعله و انفجار بیشتری داشته و مقداری نشتی جزئی داشت که بدون تأمل عملیات شروع و محل با مقداری آب و کف ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به نامشخص بودن دلیل واژگونی این تانکر افزود: در این حادثه چرخ‌های سمت شاگرد، کشنده و چرخ‌های تانکر نیز داخل جوی آب افتادند و به این ترتیب تانکر در آستانه واژگونی کامل قرار گرفت.

ملکی عنوان کرد: در این عملیات علاوه بر رفع نشتی، کشنده سالم در زیر تانکر قرار گرفت و پس از تأیید مأموران مربوطه، تانکر به حالت اولیه برگردانده شد.