تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3767439
شناسه : 3767439
تاریخ :
دو مدال نونهالان ایران قطعی شد اقتصاد ایران: دو بوکسور شایسته نونهال ایران با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافته و مدال خود را قطع کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، به میزبانی امارات و در العین در حال برگزاری است. ایران با ۱۰ بوکسور نونهال و ۹ مشت زن نوجوان به این رویداد اعزام شده است.

در این مسابقات، ۴۶۲ بوکسور از ۲۶ کشور حضور دارند. نکته جالب پیکارها، حضور تیم اوکراین در این رویداد است که با وجود حضور در قاره اروپا، در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا شرکت کرده است.

امروز دوشنبه رقابت‌های رده نونهالان پیگیری می‌شود که هر دو نماینده ایران در پیکارهای نوبت ظهر بر حریفان خود غلبه کرده و راهی نیمه‌نهایی شدند.

در وزن ۴۹ کیلوگرم، متین چمی‌پا برابر نهیان از امارات قرار گرفت و در همان راند نخست، حریف را دو مرتبه ناک‌دان کرد تا داور بازی را قطع و نماینده شایسته ایران را برنده اعلام کند. چمی‌پا ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنزش را قطعی کرد و در این مرحله به مصاف راوی سیاگ از هند می‌رود.

در وزن ۵۲ کیلوگرم، ماهان محمدیان با سیدیکوف از ازبکستان روبه‌رو شد و با ارائه مبارزه‌ای تحسین‌برانگیز به برتری رسید تا ضمن راه‌یابی به نیمه‌نهایی، مدال خود را قطعی کند. وی در دیدار بعدی با نورسالم از قزاقستان پیکار می‌کند.

در پیکارهای نوبت عصر امروز نیز، فرزان احمدی، علی‌سان قره‌گوزلو، پارسا حسین‌زاده، مهرشاد شرافتمند و محمداکبر سلطانی، پنج نماینده ایران هستند که مبارزات سختی در پیش دارند.