تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767417
شناسه : 3767417
تاریخ :
اعمال نظارت سختگیرانه بر فرآورده های بتن و تیرچه بلوک استان اقتصاد ایران: یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: نظارت سختگیرانه بر روند تولید فرآورده‌های پرمصرفی چون بتن، تیرچه و بلوک به‌صورت ویژه در شورای فنی و معاونت عمرانی، پیگیری و اعمال می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش مهر خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استاندارد یزد، محمد علی شاه حسینی در اولین نشست شورای استاندارد استان، گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده موثق، تعداد زیادی از واحدها در صنایع مختلف به خصوص ساختمان و فراورده‌های بتن، تیرچه و بلوک که با ایمنی، سلامت و جان مردم سروکار دارد، به صورت کارگاهی و بدون نظارت استاندارد تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد ضمن تشکر از مدیرکل و کارشناسان استاندارد یزد در جهت اجرا و پیشبرد برنامه‌های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، افزود: تأثیر اقدامات استاندارد در جامعه کاملاً محسوس و ملموس است و شرایط بهتر کیفی ایجاد شده در استان دارالعلم و دارالعباده یزد نتیجه همین تلاش‌هاست.

مدیرکل استاندارد استان یزد نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره کل گفت: برای صادرات محصولات آن دسته از واحدهای تولیدی که به صورت مستمر دارای کیفیت بالایی هستند، از سوی سازمان ملی استاندارد ایران قوانین و قواعدی وضع شده که همواره ضمن تسهیل در امور، جهت صادرات نیز مورد حمایت کامل قرار می‌گیرند.

حمید مطهری ضمن تاکید بر همکاری تشکل‌ها و انجمن‌ها با استاندارد یزد افزود: برنامه‌های متعددی را در دستور کار داریم که عملیاتی کردن پایش انرژی در ادارات و دستگاه‌های دولتی، کالیبراسیون اوزان سبک، مانور کشوری بازرسی آسانسورها و طرح نوین امین (نمونه برداری و بازرسی از سطح بازار) از آن جمله هستند.