تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767389
شناسه : 3767389
تاریخ :
پروازهای اصفهان- مشهد و بلعکس افزایش یافت اقتصاد ایران: اصفهان- مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از افزایش پروازها از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مقصد مشهد مقدس و بالعکس در روزهای پایانی ماه صفر خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوذر ضیایی اظهار داشت: ۹۲ پرواز به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از این فرودگاه در روزهای پایانی ماه صفر انجام می‌شود که تعداد ۲۰ پرواز فوق العاده در مسیرهای یاد شده در این ایام برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: به طور متوسط در هفته تعداد ۷۲ پرواز در مسیر اصفهان مشهد اصفهان در این فرودگاه انجام می‌شود که با اضافه شدن پروازهای فوق العاده در هفته جاری، زائران بیشتری می‌توانند از فرودگاه شهید بهشتی به زیارت امام مهربانی‌ها مشرف شوند.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان، در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی آتا، وارش، زاگرس، تابان، کیش ایر، ایران ایر، سپهران و آوا در این فرودگاه وظیفه جا به جایی زائران امام رضا (ع) را بر عهده دارند.

به گزارش مهر، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان معین فرودگاه‌های کشور عمل می‌کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.