تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3767368
شناسه : 3767368
تاریخ :
توضیح آموزش و پرورش درباره گزینش نومعلمان اقتصاد ایران: روابط عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزات آموزش و پرورش درخصوص مطالب منتشر شده درباره گزینش نومعلمان و عکس‌های پروفایل که مانع انتخاب ‌آنها شده است توضیحاتی ارائه داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: روابط عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزات آموزش و پرورش درخصوص مطالب منتشر شده درباره گزینش نومعلمان و عکس‌های پروفایل که مانع انتخاب ‌آنها شده است توضیحاتی ارائه داد.

روابط عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزات آموزش و پروش در پاسخ به پیگیری ایسنا درباره برخی مطالب منتشر شده درباره گزینش نومعلمان اعلام کرد: «مجموعه گزینش آموزش و پرورش درخصوص گزینش نومعلمان اعم از آزمون‌های استخدامی اخیر و یا گزینش دانشجومعلمان بر اساس مقررات و ضوابط حاکم بر این فرآیند انجام وظیفه می‌نماید و درخصوص افراد رد صلاحیت شده نیز در قانون، ظرفیت‌های متعددی از قبیل درخواست بررسی مجدد پرونده در مراحل سه گانه تجدیدنظر پیش‌بینی شده است و ضریب خطا و احتمال تضییع حقوق داوطلبان با این کار کاهش می‌یابد.

لازم به ذکر است عکس پروفایل به تنهایی موجب عدم احراز صلاحیت فرد نمی‌شود؛ این موارد با مذاکره و تبیین ضوابط و قوانین قابل اصلاح است ولی درهرصورت این ضعف نباید درکنار عدم احراز بندهای دیگری از ماده ۲  قانون گزینش مطرح باشد.

نگاه گزینش در جذب معلم رعایت قانون همراه با نگاه ارشادی و تبیینی است.»

همچنین دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش پیشتر نیز خبر «رد صلاحیت ۸۰۰۰ دانشجومعلم در گزینش آموزش و پرورش به خاطر عکس پروفایل» را تکذیب کرده بود .