تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3767346
شناسه : 3767346
تاریخ :
آقای وزیر عدالت در انتصابات را رعایت کنید اقتصاد ایران: شورای هماهنگی رشته‌های پیراپزشکی در نامه‌ای به وزیر بهداشت، دکتر ظفرقندی، خواستار رعایت رویکرد عادلانه و همه‌شمول در انتخاب مدیران وزارت بهداشت شد. در این نامه، تأکید شده است که با تشکیل کمیته انتصابات وزارت بهداشت، انتظار می‌رود ظرفیت و نظرات متخصصان پیراپزشکی نیز در این کمیته مورد توجه قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز شورای هماهنگی رشته‌های پیراپزشکی با اشاره به دکترین عدالت علوی رئیس‌جمهور، از وزیر بهداشت خواست تا در انتصابات جدید، تنها به اساتید بالینی بسنده نکرده و از توان و نظرات تمامی گروه‌های حوزه سلامت، به ویژه جامعه پیراپزشکی، بهره‌برداری کند. این شورا بر این نکته تأکید کرده است که استفاده از نظرات کارشناسی همه گروه‌های تخصصی می‌تواند به جلب اعتماد و مشارکت بیشتر کارکنان نظام سلامت کمک کند.

استفاده از نظرات و ظرفیت همه متخصصان در این کمیته و عدم اتکای صرف به رشته های بالینی، می‌تواند نقش بی بدیلی در جلب اعتماد و مشارکت همه کارکنان خدوم نظام سلامت برای رسیدن به اهداف عالی تدوین شده در حوزه سلامت دولت چهاردهم ایفا نماید.

در پایان، شورای هماهنگی رشته‌های پیراپزشکی از وزیر بهداشت درخواست کرده است تا با بازنگری در انتصابات، حس مشارکت و همکاری در تمامی گروه‌های پزشکی تقویت شود.