تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767343
شناسه : 3767343
تاریخ :
وضعیت کمی و کیفی آب شرب مشهد الرضا(ع) پایدار است اقتصاد ایران: مشهد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: وضعیت کمی و کیفی آب شرب مشهد الرضا(ع) و ایستگاه‌های خدمت رسانی به زائران امام هشتم پایدار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری روزهای پایانی ماه صفر، از پایدار بودن وضعیت کمی و کیفی آب شرب شهر مقدس مشهد و ایستگاه‌های خدمت رسانی مسیرهای حرکت زائرین و مواکب داخل شهر مشهد خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با بیان اینکه امسال افتخار داریم در صنعت آب و برق استان میزبان قدوم زائرین پیاده مشهد الرضا باشیم بیان کرد: حجم بالایی از زائرین موسی الرضا علیه السلام از ۶ محور اصلی به صورت پیاده وارد مشهد شده و یکی از موضوعات بسیار مهم در این زمینه تأمین آب شرب این عزیزان است که ما در مجموعه آبفای مشهد افتخار این امر را داریم و البته شرکت‌های آبفای سایر استان‌ها نیز با ارسال تیم‌ها و تجهیزات و امکانات نظیر تانکرهای آبرسانی در کنار ما قرار گرفتند.

وی افزود: برآوردها حاکی از حضور حدود ۷ میلیون نفر زائر در این ایام در مشهد است یعنی حدود دو برابر جمعیت ساکن این کلانشهر؛ که الحمدالله و با عنایت امام هشتم و تلاش شبانه روزی همکاران ما در مجموعه آبفای مشهد شرایط آبرسانی پایدار است.

اسماعیلیان همچنین تصریح کرد: ما مسؤولیت تأمین آب صدها موکب داخل شهر مشهد را نیز بر عهده داریم و هرچه به روز شهادت حضرت رضا علیه السلام نزدیک می‌شویم شاهد حضور خیل گسترده زائران هستیم‌.