تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3767329
شناسه : 3767329
تاریخ :
آزادی ۷۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد بوشهر/ رهایی ۵ نفر از قصاص اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از آزادی ۷۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و رهایی پنج نفر از قصاص نفس در استان بوشهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید محتشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد همراهی و همکاری خوبی در این زمینه هستیم.

وی از آزادی ۷۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر در سالروز شهادت شهید رئیس‌علی دلواری خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر آزادی ۷۰ زندانی جرایم غیر عمد، زمینه رهایی از قصاص نفس پنج نفر از زندانیان استان بوشهر نیز با حضور رئیس قوه قضائیه فراهم شد.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان در حال تحمل حبس هستند که این افراد منتظر کمک‌های خیرین به‌منظور بازگشت به جامعه و خانواده هستند.

وی تعداد آزادی زندانیان غیرعمد در سال جاری را ۱۳۱ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد گذشت از قصاص در استان بوشهر نیز طی سال جاری ۱۴ مورد بوده است.

حسینی تاکید کرد: از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همه ائمه جمعه استاندار و رئیس کل دادگستری استان و همه خیرین و اولیای دم که در خصوص آزادی زندانیان غیر عمد و قصاص نفس و حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند همکاری دارند تقدیر می‌کنیم.