تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3767320
شناسه : 3767320
تاریخ :
خط و نشان مقاومت برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری اقتصاد ایران: سرایا القدس با اشاره به اینکه رزمندگان آن از زمان آغاز تهاجم گسترده ارتش صهیونیستی به شمال کرانه باختری، عملیات‌های موثری ضد این ارتش انجام داده‌اند، تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری وارد مرحله جدیدی شده و دشمن به زودی تاثیر آن را خواهد دید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در سایه تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری همزمان با لشکرکشی گسترده ارتش صهیونیستی به شمال این منطقه، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری با صدور بیانیه‌ای از مجموعه عملیات‌های خود ضد اشغالگران از زمان آغاز حمله گسترده ارتش اسرائیل به شهرها و اردوگاه‌های کرانه باختری خبر داد.

در بیانیه سرایا القدس آمده است: بعد از چند روز درگیری و نبردهای شدید با نیروهای اشغالگر، در پی تجاوز وحشیانه دشمن به شماری از شهرهای کرانه باختری، ما در دور جدیدی از نبرد خود تحت عنوان عملیات «وحشت از اردوگاه‌ها» در چهارچوب نبرد طوفان الاقصی، مردم خود را از مهمترین تحولات اخیر درباره این نبرد آگاه می‌کنیم.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری تاکید کرد که رزمندگان آن در گردان طولکرم، در جریان نبرد وحشت از اردوگاه‌ها ضد دشمن صهیونیستی، 6 عملیات با مواد منفجره انجام داده‌اند که یک کشته و یک زخمی میان نیروهای دشمن بر جای گذاشت. همچنین رزمندگان گردان طولکرم، یک گروه پیاده نظام ارتش صهیونیستی را در کمین خود گرفتار کردند و یک نظامی صهیونیست هم به ضرب گلوله این رزمندگان به هلاکت رسید.

بر اساس این بیانیه، رزمندگان سرایا القدس در گردان جنین بیش از 15 عملیات با مواد منفجره انجام دادند که تلفات شدیدی میان خودروهای نظامی و نیروهای ارتش اشغالگر بر جای گذاشته و منجر به زخمی و کشته شدن شماری از آنها شد. همچنین نظامیان دشمن در 3 کمینی که این رزمندگان برای آنها آماده کرده بودند، افتادند.

سرایا القدس در این بیانیه خود تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری وارد مرحله جدیدی از ساخت و تولید مواد منفجره شده و دشمن به زودی تاثیر آن را در میدان خواهد دید.

در ادامه این بیانیه آمده است: یکی از عوامل پایداری رزمندگان مقاومت در خلال نبرد وحشت از اردوگاه‌ها، بعد از ایمان به خدا، درایت و آگاهی ملت ما از اهمیت وجود سلاح و تشکیلات نظامی و نقش آن در دفاع از زمین و مقدسات است.

سرایا القدس افزود که در این نبرد افتخارآمیز، تاکنون تعدادی از رزمندگان شجاع و دلاور گردان‌های ما و سایر گروه‌های مقاومت فلسطین و در راس آن فرمانده شهید «محمد جابر ابو شجاع» جان خود را فدا کرده‌اند. ما تاکید می‌کنیم که رزمندگانمان در این نبرد در کنار قهرمانان گروه‌های مقاومت فلسطین، تا زمان تحقق پیروزی آشکار به نبرد با دشمن ادامه خواهند داد.

ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد چهارشنبه 7 شهریور از حمله و یورش گسترده نظامی در شهرها و اردوگاه‌های شمال کرانه باختری خبر داد. رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که این یورش چند روز به طول خواهد انجامید. تا این لحظه بیش از 20 تن از فلسطینیان از جمله مبارزان فلسطینی در این یورش به شهادت رسیده‌اند.

پیش از این یکی از فرماندهان گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس هم تاکید کرد که ما به ملت خود اطمینان می‌دهیم که مقاومت با همه تشکیلاتش در کرانه باختری در بهترین مراحل هماهنگی و یکپارچگی قرار دارد و همه گروه‌های مقاومت خود را برای درگیری‌های طولانی آماده کرده‌اند.

این درحالی است که طی چند روز گذشته، منطقه الخلیل در جنوب کرانه باختری شاهد عملیات‌های استشهادی بی‌سابقه‌ای ضد اشغالگران بوده است، از جمله عملیات‌های جمعه شب که با زخمی شدن 6 صهیونیست از جمله یک افسر ارشد ارتش اسرائیل همراه بود و عملیات دیروز یکشنبه که طی آن «مهند محمد محمود العسودة» رزمنده 34 ساله فلسطینی، با حمله به خودروی پلیس رژیم اشغالگر، 3 تن از عناصر نظامی این رژیم را به هلاکت رساند.

انتهای پیام/